شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام میزبان دومین استارت آپ استان ایلام در حوزه  گردشگری 

دکتر محمد علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام اعلام کرد که دومین استارت آپ استان ایلام در حوزه گردشگری و صنایع دستی از روز چهارشنبه 4 اسفند ماه تا جمعه 6 اسفند ماه به مدت 3 روز در دانشگاه ایلام برگزار می گردد. در این رویداد، 97 نفر از جوانان و صاحبان فکر و اندیشه در حوزه های فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی و کسب وکار تحت راهنمایی  7 نفر از فعالان حوزه کسب و کار در قالب تیم های 10 نفره به تمرین و آموزش کسب و کار می پردازند.
ایشان افزود این استارت آپ با همکاری شتابدهنده کیانا به نمایندگی از بخش خصوصی  ، معاونت اقتصادی استانداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پارک علم و فناوری و اداره کل فناوری اطلاعات  و ارتباطات استان برگزار می شود.
ایشان همچنین افزود چنانچه جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مایل باشند برگزاری برنامه هایی از این قبیل برای افزایش مهارت های کسب و کار می تواند در اولویت های دانشگاه ایلام قرار بگیرد.
دکتر علی اکبری  همچنین  از برنامه ریزی برای اجرای سومین رویداد شتاب استانی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی خبر داد و اعلام نمود که دانشگاه  ایلام  در راستای  برقراری تعامل بین دانشگاه  و صنعت  می کوشد تا با برگزاری چنین فعالیت هایی زمینه را برای طرح ایده های نوآورانه و بروز  خلاقیت  فارغ التحصیلان دانشگاهی  فراهم نماید.

دانشگاه ايلام ميزبان دومين استارت آپ استان ايلام در حوزه  گردشگري